در خصوص نشر آگهی طبق توضیح قبل با توجه به نیاز به جذب چندین نیرو برای یک سمت یک آگهی نیاز به انتشار چندین باره دارد، جدای از اینکه در سمت های فنی و ارشد طولانی بودن جذب رویه ای طبیعی است که دیگر شرکت های رقیب هم درگیر آن هستند و این موضع نشر دائمی آگهی محصور به این مجموعه نیست و برندهای اول نیز این موضوع را شاهد هستند.
در خصوص شیوه تماس با منازل این یکی از روش های فروش می باشد، جدای از اینکه یک روش تبلیغاتی محسوب می شود و تا کنون استقبال خوبی از آن شده است، تا جایی که بعضی از افراد خودشان چندین بار بعد از تماس اتوماتیک با آنها زنگ میزنند و پیگیری خرید می کنند.
در خصوص شیوه های نظارتی نیز در نظر قبلی توضیحات لازم داده شد.
اگر بتوانیم از هر چیزی فقط عیب ها را بگوییم ساده است، حتماً مجموعه ماهان نت محاسن هم دارد، به نظر شما کسی که فقط معایب یک چیز را می بیند آیا می تواند به رشد مجموعه کمک کند؟
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد سایت شوید.