من حدود 4 سال پیش (اگر درست یادم باشد، اواسط سال 1395) برای این شرکت رزومه فرستادم. فکر کنم در بدو تأسیسشان بود و در کل دو طبقه ساختمان، دو نفر بیشتر حضور نداشتند! کسی که با من مصاحبه کرد، خانم بسیار جوانی بود که تقریباً هیچ اطلاعاتی در زمینه کسبوکار (حتی شاخه فعالیت خودشان) و تخصص من نداشت. اتفاقاً آن موقع هنوز بازار رقابت در حوزه سفر و فروش آنلاین بلیت تا این حد داغ نشده بود و یکی دو رقیب بیشتر وجود نداشت که آنها هم در ابتدای راه بودند.
من بعد از جلسه اول مصاحبه دیگر مراجعهای نکردم و تماسی هم نگرفتمغ چون دریافتم که شرایط کار به هیچوجه فراهم نیست. مشخص بود نه خودشان ساختار و سازمان مناسب و کاملی دارند و نه چشمانداز و نقشه راه کاملی و نه سرمایهای هست. میخواستند با یکی دو نفر سروته قضیه را هم بیاورند و طبعاً مدتی بعد هم به بهانه اینکه کارآیی ندارند، عذرشان را بخواهند و بروند سراغ نفرات بعدی (چون مثل روز روشن است که یک نفر هر چقدر هم که متخصص و کوشا باشد، بالاخره بیشتر از 24 ساعت در شبانهروز که وقت ندارد! واحد دیجیتال مارکتینگ نیازمند تیم کامل در زمینه محتوا و سئو و کمپین و ... است)؛ نظیر چنین مجموعههایی را بهوفور مشاهده کردهام.
خوشبختانه فکر می کنم حدسم درست بود و آینده نشان داد که این شرکت نتوانسته چه در زمینه برندینگ موفق باشد چه در رقابت با سایر مجموعهها، حتی اندک سهمبازاری کسب کند....
لطفا برای ارسال دیدگاه وارد سایت شوید.